Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

"Φωλιές" Μικροβίων

Τα τηλεχειριστήρια,οι αλατιέρες και τα πληκτρολόγια αποτελούν σύμφωνα με τους ειδικούς μερικά από τα προσφιλή ''καταφύγια'' για μικρόβια και βακτήρια.Το διεθνές κέντρο ελέγχου λοιμώξεων ''χαρτογραφεί'' και ιεραρχεί τα πιο επικίνδυνα σημεία του σπιτιού μας.

-Τα μισά από τα τηλεχειριστήρια του σπιτιού, έχουν στις επιφάνειές τους ιούς του κοινού κρυολογήματος.

-Περισσότερα μικρόβια και βακτηρίδια κρύβονται στο πληκτρολόγιο και στο ποντίκι του ηλεκτρονικού υπολογιστή παρά στη λεκάνη της τουαλέτας

-Εστία μικροβίων αποτελεί η οδοντόβουρτσα αφού αναπτύσσονται εκεί λόγω της υγρασίας

-Ιοί του κοινού κρυώματος βρίσκονται σε αφθονία πάνω στα δοχεία που χρησιμοποιούμε για το αλάτι και το πιπέρι.

-Βακτηρίδια όπως της Salmonella και του E. Coli ''κατοικοεδρεύουν'' στο νεροχύτη και γύρω από αυτόν αφού το ξέπλυμα των διαφόρων σκευών της κουζίνας δημιουργεί γόνιμο έδαφος για την ανάπτυξη τους

-Η μπανιέρα μόνο καθαρή δεν είναι αφού την ''προτιμούν'' για την ανάπτυξη τους τα βακτηρίδια.

Πηγή : www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=48778&catid=5&la=1

Διαβάστε περισσότερα...

Πόσο Κοστίζει Τελικα Το Sex........com

Αυτή η σύνοψη δεν είναι διαθέσιμη. Κάντε κλικ εδώ, για να δείτε την ανάρτηση. Διαβάστε περισσότερα...

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Ζυγαριά Πλανητών

Ένα νέο τρόπο για να ζυγίσει τους πλανήτες του ηλιακούς μας συστήματος βρήκε ομάδα αστρονόμων από το Γερμανικό Ινστιτούτο MaxPlanck Η ομάδα ανακοίνωσε πως χρησιμοποιεί τα ραδιοκύματα που εκπέμπουν μικρά ραδιενεργά αστέρια που είναι γνωστά ως πάλσαρ.
«Είναι η πρώτη φορά που κάποιος ζυγίζει ολόκληρα πλανητικά συστήματα, πλανήτες μαζί με δορυφόρους» ισχυρίζεται ο επικεφαλής της ομάδας Ντέιβιντ Τσάμπιον.
Η μέτρηση των πλανητικών μαζών, σύμφωνα με την ομάδα, θα μπορεί να τροφοδοτήσει με τις αναγκαίες πληροφορίες τους επιστήμονες για τις μελλοντικές διαστημικές αποστολές.
Μέχρι στιγμής, οι αστρονόμοι ζύγιζαν τους πλανήτες μετρώντας τις τροχιές των δορυφόρων του. Και αυτό διότι η μάζα δημιουργεί βαρύτητα και η βαρυτική δύναμη αυτή καθορίζει την τροχία οποιουδήποτε αντικειμένου που γυρίζει γύρω του, δηλαδή το μέγεθος της τροχιάς και πόσο χρόνο χρειάζεται για να διαγράψει ένα κύκλο.
Η νέα μέθοδος αυτή βασίζεται σε διάφορες διορθώσεις που έκαναν οι αστρονόμοι στα σήματα των πάλσαρ.
Η Γη κινείται γύρω από τον Ήλιο και η κίνηση αυτή επηρεάζεται ακριβώς τη στιγμή που ένα σήμα πάλσαρ φτάνει στο σημείο. Για να διορθώσουν αυτή τη συνέπεια, οι αστρονόμοι υπολόγισαν το πότε αυτά τα κύματα θα έφταναν στο κέντρο της μάζας του Ηλιακού Συστήματος, στο οποίο διαγράφεται η τροχιά όλων των πλανητών.
Επειδη η τοποθέτηση των πλανητών αλλάζει συνεχώς γύρω από τον Ήλιο, το βαρύκεντρο αλλάζει κι αυτό.
Έτσι λοιπόν, η ομάδα των αστρονόμων προκειμένου να διαλευκάνει τα πράγμα χρησιμοποιήσε μια δεδομένη χρονική στιγμή όπου βρίσκονται όλοι οι πλαήτες και τις εκτιμήσεις των μαζών τους που είχαν μετρηθεί παλαιότερα.
Αν λοιπόν αυτά τα χαρακτηριστρικά είναι λαθος και η θέση του βαρύκεντρου είναι ελαφρώς λάθος, τότε μια επαναλαμβανόμενο μοτίβο χρονικών λαθών εμφανίζεται στα δεδομένα των πάλσαρ.
«Για παράδειγμα, αν η μάζα του Δία και του δορυφόρου του είναι λάθος, τότε μπορούμε να δούμε ένα “πρότυπο” χρονικών λαθών που επαναλαμβάνεται για 12 χρόνια, όταν ο Δίας μπαίνει σε τροχιά γύρω από τον Ήλιο. Αλλά αν η μάζα του είναι σωστή τότε τα χρονικά λάθη εξαφανίζονται», διευκρίνισε ο Τσάμπιον।

Πηγή :www.cosmo.gr/Space/Germany/294246.html
Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Παντρεύτηκε Τον Εαυτό Της!!!

Είδε και απόειδε μια γυναίκα στην Ταϊβάν που δεν μπορούσε να βρει τον «κατάλληλο» και αποφάσισε να παντρευτεί τον εαυτό της! Και με τις «ευλογίες» του παπά, η Chen Wei-yih μένει στο ράφι για όλη της τη ζωή.
Αγόρασε λοιπόν το κατάλευκο νυφικό της, στόλισε την εκκλησία και κάλεσε 30 φίλους της στη γαμήλια εκδήλωση.
Ο γαμπρός βέβαια δεν βρισκόταν πουθενά, αλλά αυτός έτσι κι αλλιώς ήταν ο σκοπός. Να μην υπάρχει.
Η 30χρονη Τσεν υποστήριξε ότι τα 30 είναι δύσκολη ηλικία. «Εκτός του ότι συνειδητοποιείς ότι μεγαλώνεις, τα πράγματα σκουραίνουν όταν δεν έχει βρει τον κ. Τέλειο».
Η ίδια υποστηρίζει ότι το κάνει για φεμινιστικούς λόγους, προκειμένου οι Ταϊβανέζες να αρχίστον να αισθάνονται καλύτερα με τον εαυτό τους.

Καλά στέφανα λοιπόν!

Πηγή : www।cosmo।gr/OddlyEnough/World/294006।html Διαβάστε περισσότερα...

Νέα Διάσταση Στην Τηλεόραση Η Μυρωδιά

Αυτή η εφεύρεση σίγουρα θα αρέσει στους κάθε είδους σεφ των καναλιών. Ιάπωνες ερευνητές αναπτύσσουν μια καινοτομική τεχνολογία που θα επιτρέπει στις ηλεκτρονικές συσκευές να απελευθερώνουν αρώματα ανάλογα με τις εικόνες που δείχνουν οι οθόνες των τηλεοράσεων και των υπολογιστών.

Έτσι, για παράδειγμα, αν ο σεφ μαγειρεύει ένα δελεαστικό πιάτο στην τηλεόραση, ο θεατής θα μπορεί να μυρίσει την μυρωδιά στο δωμάτιό του! Και αν κανείς χαζεύει στον υπολογιστή του μια μαγευτική παραλία σε κάποιο εξωτικό μέρος, θα μυρίζει γύρω του την χαρακτηριστική μυρωδιά της ακρογιαλιάς.

Η ιδέα, που βρίσκεται στα πρώτα στάδια υλοποίησής της ακόμα, καθοδηγείται από τον δρα Κενίτσι Οκάντα του πανεπιστημίου Κέιο του Τόκιο, σύμφωνα με τη βρετανική "Ντέιλι Μέιλ" και βασίζεται στην μετατροπή ενός κοινού εκτυπωτή ψεκασμού μελάνης (inkjet), έτσι ώστε να απελευθερώνει αρώματα σε διαφορετικές κάθε φορά αναλογίες. Αντί για τα τέσσερα φυσίγγια μελάνης (μαύρο, κόκκινο, μπλε, πράσινο), ο τροποποιημένος εκτυπωτής αφήνει στην ατμόσφαιρα τέσσερα ξεχωριστά αρώματα ανακατεμένα διαφορετικά κάθε φορά, που θυμίζουν μέντα, κανέλα, λεβάντα, μήλο, βανίλια κ.α.

Οι ιάπωνες ερευνητές, αν και πρέπει να αποδείξουν ότι όντως η ιδέα τους μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη με επιτυχία, πιστεύουν ότι μπορεί να φέρει επανάσταση στον τρόπο που παρακολουθούμε τηλεόραση ή χρησιμοποιούμε τον κομπιούτερ.

Η τεχνολογία συνδυασμού εικόνας με οσμές (Smell-O-Vision) δεν είναι νέα, καθώς για πρώτη φορά δοκιμάστηκε, σε "πρωτόγονη" μορφή, στον κινηματογράφο στη δεκαετία του ΄60. Συνίστατο σε ένα μηχάνημα που 30 διαφορετικά αρώματα σε συγκεκριμένες σκηνές ενός φιλμ με τον χαρακτηριστικό τίτλο "Το άρωμα του μυστηρίου". Όμως η τεχνολογία δεν ήταν εξελιγμένη και το σύστημα ήταν θορυβώδες, ενώ οι μυρωδιές ήσαν έντονες και κατέληγαν να ενοχλούν τους θεατές, με συνέπεια το πείραμα να αποτύχει. Μια ανάλογη τεχνολογία με το όνομα AromaRama υπήρξε εξίσου άτυχη.

Το νέο σύστημα όμως υπόσχεται ξεπέρασμα αυτών των "παιδικών ασθενειών", καθώς και μεγαλύτερη ακρίβεια στα εκπεμπόμενα αρώματα. Αντίθετα με τις παλιές τεχνολογίες, όταν οι μυρωδιές διαρκούσαν ενοχλητικά μεγάλο χρονικό διάστημα, ο "αρωματικός" εκτυπωτής απελευθερώνει το άρωμά του μόνο για όσο κρατάνε δύο ανθρώπινες αναπνοές.

Η μεγάλη πρόκληση, πάνω στην οποία τώρα εργάζονται οι ιάπωνες ερευνητές, είναι να συσχετίσουν σωστά τα αρώματα με τις εικόνες στην οθόνη. Στόχος τους είναι ένας εκτυπωτής που, εκτός από εκτύπωση χαρτιών, να απελευθερώνει και αρώματα με την ακρίβεια που θα τύπωνε μια εικόνα.

Όμως, σύμφωνα με τον δρα Στέφεν Μπρούστερ του πανεπιστημίου της Γλασκώβης στη Σκωτία, αν και η νέα τεχνολογία θα μπορούσε να έχει εντυπωσιακές επιπτώσεις και πέρα από τον τομέα της ψυχαγωγίας (π.χ. να θυμίζει μέσω αρωμάτων σε ανθρώπους με άνοια ότι πρέπει να πάρουν ένα φάρμακο), μια τέτοια "γεννήτρια" οσμών απέχει ακόμα πολλά χρόνια από την υλοποίησή της. Διαβάστε περισσότερα...

Ονειρικά Σπίτια Στα Δέντρα!!!



Τα δεντρόσπιτα τα έχουμε συνδυάσει με τα παιδιά. Στην συνείδηση των περισσότερων είναι ένας παιχνιδότοπος. Μία σκοτσέζικη εταιρία όμως προχώρησε το θέμα πολύ παραπέρα. H Amazon Tree Houses εξειδικεύεται στις κατασκευές σπιτιών σε δέντρα και δημιουργεί μοναδικά ησυχαστήρια. Μία ματιά στις ακόλουθες φωτογραφίες θα σας πείσει!










Πηγή : www.newsbeast.gr/weird/arthro/63849/oneirika-spitia-pano-se-dedra/

Διαβάστε περισσότερα...

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Κάθεται Και Πληρώνεται

Ο Πελέ κερδίζει περίπου 18 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο από την εμπορική εκμετάλλευση της εικόνας του.

Ο Πελέ, πρώην μεγάλη δόξα του βραζιλιάνικου ποδοσφαίρου, κερδίζει κατά μέσο όρο 18 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο (12 εκατ.ευρώ), μέσω της εμπορικής εκμετάλλευσης της εικόνας του, σύμφωνα με το οικονομικό περιοδικό IstoΕ Dinheiro.«Συνταξιούχος» εδώ και 30 χρόνια, ο Πελέ εκμεταλλεύεται την εικόνα του και το όνομά του μέσω της πώλησης πληθώρας προϊόντων και προτεινόμενων υπηρεσιών σε όλο τον κόσμο--από ποτά έως χάπια κατά της ανικανότητας, αλλά και μετοχές στο χρηματιστήριο.

Σύμφωνα με το περιοδικό, ο Πελέ απαιτεί τουλάχιστον 1,2 εκατομμύριο δολάρια (854।000 ευρώ) για κάθε διαφημιστική καμπάνια, ποσό που περιλαμβάνει δύο ημέρες μαγνητοσκόπησης και φωτογραφίες των οποίων η χρήση περιορίζεται στους έξι μήνες. Συμμετοχή σε συνέντευξη τύπου ή σε άλλη εκδήλωση στο πλαίσιο των εκστρατειών αυτών έχει ως αποτέλεσμα μια πρόσθετη επιβάρυνση κατά 10%.

Πηγή : Καθημερινή

Διαβάστε περισσότερα...