
Η έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Journal of Consumer Research», έγινε από τον Λόραν Νόρτγκρεν (πανεπιστήμιο Northwestern ΗΠΑ) και τον Απ Ντικστερχούις (πανεπιστήμιο Radboud Ολλανδίας).
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι καλύτερες κρίσεις των ανθρώπων συχνά γίνονται χωρίς να προηγηθεί καμία σκέψη. Όσο πιο πολύπλοκη μια

Είναι χαρακτηριστικό ότι όταν η απόφαση για την αγορά ενός διαμερίσματος ελήφθη με βάση τρία κριτήρια (τοποθεσία, τιμή, εμβαδόν ακινήτου), η προηγηθείσα σκέψη αποδείχτηκε ωφέλιμη. Όταν όμως στη διαδικασία λήψης απόφασης προστέθηκαν κι άλλα κριτήρια (εννιά συνολικά), αυξάνοντας σημαντικά το βαθμό πολυπλοκότητάς της, οι συμμετέχοντες έλαβαν χειρότερες αποφάσεις, όταν το σκέφτηκαν πολύ! Όσοι εμπιστεύτηκαν το ένστικτό τους στην αγορά του διαμερίσματος, βγήκαν πιο ωφελημένοι.
Για να μάθετε περισσότερα μπορείτε να ψάξετε εδώ.
Πηγή : http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathciv_1_06/02/2009_266409
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου