«Ζήσε το μύθο σου στη Γαλλία», θα μπορούσε να διατυμπανίζει η νέα διαφήμιση της Citroen, που λανσάρει και πάλι στην αγορά ένα σχεδόν μυθικό αυτοκίνητο, το γνωστό σε όλους μας «βάτραχο». Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «Les Echos», η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία θα ανακοινώσει αύριο την αναγέννηση του Citroen DS, που ήταν το σήμα κατατεθέν της εταιρίας τις δεκαετίες του 1960 και του 1970.
Η παραγωγή του είχε σταματήσει το 1975, αφού πρώτα είχε πωλήσει σχεδόν 1,5 εκατομμύριο κομμάτια σε όλο τον κόσμο και είχε πρωταγωνιστήσει σε ταινίες όπως «Ο Σημαδεμένος», «Επιστροφή στο Μέλλον ΙΙ», «Ο Φαντομάς», «Για το Τομάρι Ενός Μπάτσου» και «Το Τσακάλι».
Σήμερα, εν μέσω της διεθνούς οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει καίρια το χώρο του αυτοκινήτου, η Citroen ποντάρει στο «ρετρό» και στο συναίσθημα της νοσταλγίας για μια άλλη εποχή, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της. Το ίδιο, εξάλλου, πετυχημένο μοντέλο ακολούθησαν στο πρόσφατο παρελθόν η Fiat, η Volkswagen και η BMW, με την επανακυκλοφορία του 500, του Beetle και του Mini, αντίστοιχα. Βελτιωμένο και προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις, ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα διεθνώς αναμένεται να φτάσει με τη νέα μορφή του στις αντιπροσωπίες το 2010.
Ο «βάτραχος», όπως έμεινε γνωστό στην Ελλάδα το DS λόγω του σχήματός του, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό τον Οκτώβριο του 1955 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ο αεροδυναμικός και φουτουριστικός σχεδιασμός του, έργο του Ιταλού ζωγράφου και γλύπτη Φλαμίνιο Μπερτόνι, αλλά και οι καινοτόμες τεχνολογίες του, όπως το υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης και τα δισκόφρενα, γοήτευσαν αμέσως το κοινό.
Φανατικοί θαυμαστές του νέου οχήματος έγιναν απλοί πολίτες, αλλά και επιχειρηματίες και κυβερνητικά στελέχη. Λέγεται, μάλιστα, ότι χάρη στην επιτάχυνση και στα κρατήματα του DS ο σοφέρ του στρατηγού Ντε Γκολ κατόρθωσε να αποφύγει τα πυρά των υποψήφιων εκτελεστών του προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας στις 22 Αυγούστου του 1962.
Η παραγωγή του είχε σταματήσει το 1975, αφού πρώτα είχε πωλήσει σχεδόν 1,5 εκατομμύριο κομμάτια σε όλο τον κόσμο και είχε πρωταγωνιστήσει σε ταινίες όπως «Ο Σημαδεμένος», «Επιστροφή στο Μέλλον ΙΙ», «Ο Φαντομάς», «Για το Τομάρι Ενός Μπάτσου» και «Το Τσακάλι».
Σήμερα, εν μέσω της διεθνούς οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει καίρια το χώρο του αυτοκινήτου, η Citroen ποντάρει στο «ρετρό» και στο συναίσθημα της νοσταλγίας για μια άλλη εποχή, προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της. Το ίδιο, εξάλλου, πετυχημένο μοντέλο ακολούθησαν στο πρόσφατο παρελθόν η Fiat, η Volkswagen και η BMW, με την επανακυκλοφορία του 500, του Beetle και του Mini, αντίστοιχα. Βελτιωμένο και προσαρμοσμένο στις σύγχρονες απαιτήσεις, ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα διεθνώς αναμένεται να φτάσει με τη νέα μορφή του στις αντιπροσωπίες το 2010.
Ο «βάτραχος», όπως έμεινε γνωστό στην Ελλάδα το DS λόγω του σχήματός του, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό τον Οκτώβριο του 1955 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Ο αεροδυναμικός και φουτουριστικός σχεδιασμός του, έργο του Ιταλού ζωγράφου και γλύπτη Φλαμίνιο Μπερτόνι, αλλά και οι καινοτόμες τεχνολογίες του, όπως το υδροπνευματικό σύστημα ανάρτησης και τα δισκόφρενα, γοήτευσαν αμέσως το κοινό.
Φανατικοί θαυμαστές του νέου οχήματος έγιναν απλοί πολίτες, αλλά και επιχειρηματίες και κυβερνητικά στελέχη. Λέγεται, μάλιστα, ότι χάρη στην επιτάχυνση και στα κρατήματα του DS ο σοφέρ του στρατηγού Ντε Γκολ κατόρθωσε να αποφύγει τα πυρά των υποψήφιων εκτελεστών του προέδρου της Γαλλικής Δημοκρατίας στις 22 Αυγούστου του 1962.
Φυσικά περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ
Πηγή : www.e-tipos.com/newsitem?id=73818
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου