Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Ερωτόλογα



Ερωτευμένοι υπάρχουν παντού, αλλά ποιες είναι οι εκφράσεις με τις οποίες εκφράζουνε την αγάπη τους ο ένας στον άλλον;
* Ας αρμέξουμε μαζί την αγελάδα μας από εδώ ως την αιωνιότητα (Ναμίμπια)
* Είσαι η χνουδωτή μου μπάλα (Νότιος Αφρική)
* Είσαι θανατηφόρος (Αυστραλία)
* Είσαι η κόρη του ματιού μου (Νεπάλ)
* Σ' αγαπώ σαν ντόνατ με κρέμα (Σερβία)
* Θα μπορούσα να σε φάω ζωντανό από τα φιλιά (Ισπανία)
* Είσαι ο δικός μου φονιάς λιονταριών (Νιγηρία)
* Είσαι το φως που κάνει το καλαμπόκι να φυτρώνει (Ζιμπάμπουε)
* Είμαι ερωτευμένος σαν πιγκουίνος (Ρωσία)
* Είσαι το λουλούδι του κήπου μου (Πορτογαλία)
* Θα σε αγαπώ ώσπου τα μαλλιά μου να γίνουν άσπρα σαν κρεμμύδι (Νότιος Κορέα)
* Είμαι σαν ένα κομματάκι βούτυρο στο τηγάνι σου (Σουηδία)
* Θέλω να φάω τα σπιτικά φαγητά σου (Ιαπωνία)
* Είσαι το μικρό μου λάχανο (Γαλλία)
* Είσαι ο μικρός μου κινηματογραφικός αστέρας (Ταϊλάνδη)
* Είσαι το κερασάκι στο «Μπλακ Φόρεστ» μου (σ.σ. το γνωστό τοις πάσι γλυκό) (Γερμανία)
* Είσαι ο ουρανός μου (Αργεντινή)
* Είμαι εθισμένος στην αγάπη σου (ΗΠΑ)


Ποια έκφραση από αυτές σας εκφράζει περισσότερο;
Εμένα πάντως το εορτολόγιο που με εκφράζει περισσότερο είναι το γερμανικό…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

κατά την γνώμη μου ο ερωτεθνένος λέει αυτό που αισθάνετε...το πιο ωραίο είναι της Αργεντινής!!!!!!!!!!!