Σάββατο 15 Μαρτίου 2008

Ο Κανένας


Αυτο που θα διηγηθώ είναι μια αληθινή ιστορία,που συνέβη προχτές σε έναν φίλο μου.
Όλο χαρά με παίρνει τηλ και μου λέει : «… μου βάλανε ήδη το ιντερνετ απο τον ΟΤΕ μέσα σε μια βδομάδα» και όντος είναι πολύ καλός χρόνος, άμα σκεφτεί κανείς οτι στον ανταγωνισμό το ιδανικότερο, για πακέτο adsl είναι το λιγότερο 20 μέρες και για εμένα που δυστυχώς αποφάσισα να αλλάξω πάροχο δηλ να φύγω από τον ΟΤΕ ,μου το έχουνε καθυστερήσει ήδη 4 μήνες και πάμε στους 5.
Πάντως το τραγελαφικό είναι ότι τελικά προχτές την πρώτη μέρα που είχε internet το χάρηκε μόνο 2 ώρες, μιας και μετά δεν είχε ξανά...Ο δύσμοιρος πήρε τηλ (ομολογουμένος λίγο πριν σχολάσουνε κοντά στις 9 δηλ ) και τα παιδιά που του απαντήσανε, του πήρανε τα στοιχεία και του είπανε ότι όταν λύσουνε το πρόβλημα θα του τηλεφωνήσουνε ,τελικά περίμενε τηλ από τον ΟΤΕ για να του πούνε τι φταίει για αυτό το πρόβλημα. Όπως καταλάβατε ο ΟΤΕ δεν τον πήρε τηλ αλλά για να λέμε και του στραβού το δίκαιο την επόμενη μέρα είχε συνδεθεί κανονικά στο net.
Πάντως αυτό που μου έκανε άσχημη εντύπωση είναι το γεγονός ότι δεν τον ενημερώσανε τηλ για να του πούνε για ποιον λόγω δεν έχει net ή ακόμη για να του πούνε ότι τον ξανασυνδέσανε .Θα μου πείτε ότι αν έπαιρναν κάθε έναν που είχε πρόβλημα θα έπρεπε να ασχολούνται όλη την ημέρα μόνο με τα τηλεφωνήματα στους συνδρομητές που έχουνε οποιοδήποτε πρόβλημα και τους το λύνεις αλλά τότε για ποιον λόγω του πήρανε το τηλ με την υπόσχεση ότι θα τον τηλεφωνήσουνε; Μήπως για να τον ξεφορτωθούνε στα γρήγορα;
Πιστεύω πως όσο ο συγκεκριμένος παροχος δεν αλλάξει τρόπο αντιμετώπισης των πελατών του θα βλέπει μέρα με την μέρα να λιγοστεύουν οι πελάτες του…

3 σχόλια:

Unknown είπε...

O συγκεκριμένος συνδρομητής φημολογείται οτι έκανε ταμα στον αγιo Φανουριο για να του φανερώσει το internet ή μήπως στον άγιο Νεκταριο?

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω παιδια τι λέει ο πιο πανω χρηστης αλλα σιγουρα πρέπει να έκανε πολλά τάματα σε πολλους αγίους.Χαρα στην υπομονη του.

Ανώνυμος είπε...

Ο φίλος σου πρέπει να είναι πολύ ευκολό-πιστος πάντος