Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

Ο Πρώτος Έγκυος Ανδρας


Η περίπτωση του αμερικανού Thomas Beatie από το Όρεγκον μας φέρνει αναπόφευκτα στο νου το σενάριο της ταινίας «Junior» με τους Arnold Schwarzenegger και Danny DeVito, που ο πρώτος μένει «έγκυος» στο πλαίσιο ενός πειράματος τεχνητής γονιμοποίησης. Πρόκειται για μια φανταστική ιστορία, που όμως έγινε αληθινή…
Ο Beatie, ο οποίος κάποτε ήταν γυναίκα, είναι παντρεμένος με την Nancy και βρίσκεται στον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης του. Όπως αναφέρει ο αμερικανικός Τύπος, είναι ο πρώτος άνδρας στην Ιστορία που θα γεννήσει...!
Η ιστορία δημοσιεύθηκε στο τελευταίο τεύχος του αμερικανικού περιοδικού The Advocate - που απευθύνεται κυρίως σε αναγνώστες ομοφυλόφιλους, λεσβίες και τρανσέξουαλ – όπου, ο Beatie περιγράφει πώς βιώνει την κατάστασή του.
Πριν χρόνια, ο Beatie θέλησε να αλλάξει φύλο με μια ορμονολογική θεραπεία μέσω ενέσεων τεστοστερόνης. Κράτησε, ωστόσο, τα γυναικεία γεννητικά του όργανα και πριν κάποιους μήνες αποφάσισε να μείνει έγκυος, διότι θέλησε «να διατηρήσει το δικαίωμά του στην τεκνοποίηση», όπως επεξηγεί ο ίδιος.
Η επί 10ετίας σύντροφός του Nancy δεν μπορεί να κάνει παιδιά, εξαιτίας ενός σοβαρού προβλήματος υγείας. Ο κλήρος, λοιπόν, έπεσε στον Beatie.
«Δέκα χρόνια πριν, όταν η Nancy και εγώ γίναμε ζευγάρι, η ιδέα του να αποκτήσουμε ένα παιδί ήταν περισσότερο ένα όνειρο παρά ένα εφικτό σχέδιο. Εγώ πάντα ήθελα παιδιά. Ωστόσο, η σύζυγός μου δεν μπορούσε εξαιτίας μιας σοβαρής ενδομητρίωσης από την οποία προσβλήθηκε 20 χρόνια πριν» επεξηγεί ο ίδιος.
Και συνεχίζει: «Για τους γείτονές μας, η γυναίκα μου και εγώ δεν είμαστε κάτι το παράξενο. Για όλους εκείνους που ζουν στο ήσυχο Όρεγκον είμαστε αυτοί που είμαστε: ένα ευτυχισμένο και τρελά ερωτευμένο ζευγάρι. Το ότι θέλαμε να δουλέψουμε σκληρά, να αγοράσουμε το πρώτο μας σπίτι και να κάνουμε οικογένεια δεν ήταν παράξενο, έως ότου αποφασίσαμε να γεννήσω το παιδί μας εγώ».
Πηγή http://www.cosmo.gr/News/192793.html?page=1

Δεν υπάρχουν σχόλια: