
Συγκεκριμένα, το ΙΝΚΑ ζητά να τοποθετηθούν σε όλους τους παρόχους μετρητές αναμονής εισερχόμενων κλήσεων του καταναλωτή που θα καταχωρούν μετά από 4 λεπτά αναμονής, ρήτρα - ποινή, το ποσό των 2 ευρώ υπέρ του καλούντος.
Όπως σημειώνει η Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος, συνήθως ο καταναλωτής περιμένει 45 λεπτά ή πραγματοποιεί επαναλαμβανόμενες κλήσεις επί σειρά ημερών για να ενημερωθεί για την πορεία της σύνδεσης.

Το ΙΝΚΑ ζητά επίσης από την ΕΕΤΤ και το Συνήγορο του Καταναλωτή οι προθεσμίες για τη μεταφορά να οριστούν αντί δύο μηνών σε τρεις ημέρες για όλες τις υπηρεσίες των παρόχων και του ΟΤΕ.Σημειώνεται ότι ο αριθμός των παραπόνων για την τηλεφωνία και το Internet που έγιναν το 2007 στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος ανήλθε σε 2.404.
Φυσικά περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ
Πηγή : www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=890070&lngDtrID=252
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου