Τρίτη 17 Ιουνίου 2008

Η Κάρλα Τραγουδάει Το Αμαρτωλό Παρελθόν Της .

«Είμαι ένα παιδί. Παρά τα 40 μου χρόνια. Παρά τους 30 εραστές μου. Είμαι παιδί». Αυτοί είναι κάποιοι από τους στίχους των νέων τραγουδιών της Κάρλα Μπρούνι, από το καινούριο της άλμπουμ «Σα να μη συνέβη τίποτα», που θα κυκλοφορήσει στις 21 Ιουλίου.
Η γαλλική εφημερίδα "Λε Φιγκαρό", έδωσε στη δημοσιότητα μία μικρή «γέυση» από τη νέα δουλειά της Πρώτης Κυρίας της Γαλλίας. Η Μπρούνι, φαίνεται ότι εμπνεύστηκε από τις ερωτικές σχέσεις της με τον Μιγκ Τζάγκερ, τον Έρικ Κλάπτον, τον Ντόναλντ Τράμπ, τον Κέβιν Κόστνερ και πολλούς άλλους και έφτιαξε ένα σχεδόν αυτοβιογραφικό μουσικό άλμπουμ. Άλλωστε, η ίδια έχει παραδεχτεί παλιότερα ότι "βαριέται τη μονογαμία".

Ωστόσο, ξεχωρίζει το τραγούδι «Ma came», που σημαίνει «Το Ναρκωτικό μου». Σε αυτό, εκφράζει την παθιασμένη αγάπη της για ένα «ναρκωτικό πρώτης κλάσης». Χαρακτηριστικά λέει «Είσαι το ναρκωτικό μου. Πιο θανατηφόρο από την Αφγανική ηρωίνη. Πιο επικίνδυνο από την Κολομβιανή άσπρη σκόνη. Το αγόρι μου, το «στρίβω» και το φουμάρω», τραγουδά η Κάρλα. Αν και το εν λόγω κομμάτι γράφτηκε πριν δύο χρόνια, τώρα φαίνεται ότι είναι αφιερωμένο στον Νικολά Σαρκοζί.
Πάντως για το τραγούδι «Μου ανήκεις», δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το έχει γράψει για τον σύζυγό της, αφού αναφέρεται σε εξωτικά μέρη που έχει πάει μαζί με τον Πρόεδρο της Γαλλίας.

Φυσικά περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε εδώ
Πηγή : www.zougla.gr/news.php?id=2560

Δεν υπάρχουν σχόλια: